Przeprowadzka biura może być stresująca
Przenosiny Krężel Przeprowadzki ma nienaganną reputację, jeśli chodzi o przeprowadzki biur. Jesteśmy odpowiednio wyposażeni, żeby zadbać o przenosiny Twojej firmy. Bezcenne kukiełki, fotele obrotowe, czy drewniane biurko prezesa – sam wybierz, prawdopodobnie możemy to przewieść i prawdopodobnie już to robiliśmy.
Z między innymi takimi klientami jak Urząd Celny we Wrocławiu czy Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego w portfolio, posiadamy ekspercką wiedzę, żeby zaopiekować się przeprowadzką według Twoich potrzeb. Wiemy, że Twój biznes jest wyjątkowy, dlatego jesteśmy gotowi pomóc.
Jeśli jesteś managerem, właścicielem firmy, masz wysokie standardy i wymagania? Trafiłeś idealnie, w Przenosiny Krężel Przeprowadzki spełnimy Twoje oczekiwania. Podczas przeprowadzek dbamy o każdy detal, tak byś Ty mógł skupić się na prowadzeniu swojej firmy. Działamy efektywnie i skutecznie. Nie tolerujemy fuszerki ani lenistwa, dlatego starannie dobraliśmy nasz zespół, tak by oferować w pełni profesjonalne usługi przeprowadzkowe.
Dlaczego warto powierzyć przeprowadzkę biura komuś z zewnątrz?
Od 2004 roku działamy w tej branży i mamy wiele takich przeprowadzek za sobą. Jest wiele rzeczy podczas całego procesu przeprowadzek, o których możesz nawet nie wiedzieć, a są kluczowe do powodzenia całej akcji. Jedną z nich jest planowanie. Całą przeprowadzkę jest najlepiej rozpisać na papierze, krok po kroku, co i gdzie ma być zabrane. Bardzo przydatne jest stworzenie pełnego inwentarza rzeczy, które mają zostać przetransportowane do nowej lokalizacji.
Wprowadzenie
Przy firmowych przeprowadzkach warto się upewnić, czy wszystko co jest w Twoim biurze należy do Ciebie. Wiele rzeczy, takich jak żaluzje, dywany, kwiatki, zasłony, nawet szafki czy biurka mogą w części należeć do właściciela lokalu. Dlatego właśnie podczas przeprowadzki, tak ważnym jest przygotowanie kompletnego spisu.
Co dalej?
Kolejną pomocną rzeczą jest zastanowienie się, czy wszystko warte jest przeniesienia do nowego biura. Jeśli w nowym biurze są dużo większe pomieszczenia albo dużo mniejsze, wiele z twoich obecnych mebli może nie mieć zastosowania. Dlatego dużym plusem będzie zrobienie wszelkich pomiarów pokoi oraz mebli, a następnie wirtualne zagospodarowanie przestrzeni w nowym biurze. Robiąc to zawczasu możesz zaoszczędzić mnóstwo czasu oraz pieniędzy. Niepotrzebne rzeczy można sprzedać, dzięki czemu zminimalizujesz koszty związane z przeprowadzką, w tym wynajęciem firmy przeprowadzkowej.
Jak dużo pakowania chcesz pozostawić w rękach swoich pracowników? Nasi przeprowadzkowi eksperci mogą zapakować wszystko za Ciebie lub po prostu pomóc przy pakowaniu. Jeśli chcesz pozostawić pracownikom tę przyjemność, możemy zawsze dostarczyć odpowiednie materiały tuż przed przeprowadzką.
Możesz liczyć na to, że będziemy działać zgodnie z przyjętymi założeniami i planem, odhaczając kolejne pozycje z inwentarza, tak by cały proces przebiegł możliwie najwygodniej i najbezpieczniej dla Ciebie.
-Artur Krężel